Bursdagsønsker

I dag har jeg også blitt en dag eldre. Det skjer daglig. Det som er nytt med denne dagen er at jeg ikke lenger kan si at jeg er i slutten av midten av tjueåra. Jeg nå definitivt i slutten av tjueåra. Det er jo en glitrende mulighet til å komme med ønsker i stedet for å skrive en ordentlig post. I år har jeg to veldig enkle bursdagsønsker.

1. Fram mot valget i april og folkeavstemninga i januar neste år trenger Sør-Sudan at flest mulig internasjonalt følger med på situasjonen. Så hvis dere har lyst til å gi meg en liten bursdagsgave så vil jeg tipse om www.gurtong.net og www.sudantribune.com/ som to steder å følge med. Denne bloggen er et annet. Det som skjer i Sudan det neste året kommer til å være en av de mest spennende politiske prosessene internasjonalt.

2. Siden temperaturen begynner å nærme seg 50: Hva er dine beste tips for å takle varme? Her har kompis Vegard allerede gitt en fantastisk bursdagsgave med nettsidetipset om ”How to Sleep Comfortably on a Hot Hight”, men alle andre blir satt pris på. Hvis du har et tips om noe helt annet setter jeg sikkert pris på det også.

Legg igjen en kommentar

