Noen bilder

Flere venner har mast om bilder.

Jeg har ikke lasta opp så mange fordi jeg ikke har tatt så mange. det er litt fordi jeg glemmer det og litt fordi Juba er å regne som militært område og det er ikke alt man kan ta bilde av. Mens jeg lærer meg byen har jeg tenkt at jeg tar heller noen for få enn ett for mange.

Her kommer alikavel de første bildene

Først ut er altså gata mi. Her bor jeg og flere av kollegaene mine på Norsk Folkehjelps gjestehus. Legg merke til landcruiserne som er alle NGO/myndigheters faste transportmiddel.

Så et lite bilde av en helgeutflukt litt utenfor Juba. Under mangotreet ved Nilens bredd. Da kan man ikke klage. Det blei til og med et lite bad i Nilen. Litt nervøse og på krokodilleutkikk.

One thought on “Noen bilder

  1. hodnebo

    Hei,

    så interessante ting du får vært med på, Audun! Jeg mener – statsbygging! Apropos bilder i krigssone: Kunne ønske jeg visste det du visste når jeg var i sør sudan sist. Jeg tok bilder når vi var ute på en tur i en pause under en work shop. Det tok omtrent 5 minutter før noen av kidsa hadde sagt fra til de lokale SPLM myndighetene, og jeg måtte inn til avhør og kameraet mitt blei konfiskert… Synd.

    Kos deg med mangoene!

    I.

Legg igjen en kommentar

