Boksere med lite heldig snitt og skrift

Ting er så rart her i Juba. Og da tenker jeg ikke på de store tinga som varmen, alle våpnene og andre åpenbare forskjeller. Jeg tenker på de bittesmå tinga i hverdagen. I går skulle jeg for eksempel kjøpe et par nye boksere. Ikke noe jeg vanligvis ville blogga om, men som vanlig i Juba blir ikke resultatet helt som planlagt. Denne pakka skulle vel være grei tenkte jeg. Klassisk bilde. Standard bokser.

Sånn etter å ha sett litt mer på den i detalj burde jeg nok ant uråd. En ting er det merkelige snittet høy foran lav bak, men det er ikke det rareste. For sjøl om bildet viser en normal bokser så ser baksiden nemlig ut som maska til Lucha Librebryteren Blue Demon Jr. Ikke bare det. Jeg går nå rundt med den herlige teksten «easiness» på rompa. Hva i alle dager fikk dem til å velge akkurat det navnet og akkurat den plasseringa. Godt jeg ikke skal vise den fram her nede.

Legg igjen en kommentar

